Vertrek

2 maart 2019 - Schiphol, Nederland

Het is zover, ik zit bij de gate op Schiphol te wachten tot ik mag vertrekken. Super spannend! Maar ergens heb ik er ook wel heel veel zin in! Morgen om 14.00 zuid Afrikaanse tijd land ik in Hoedspruit en vanuit daar is het maar een halfuurtje rijden naar dumela lodge in het Kruger Park. Het internet is er niet zo goed. Maar ik ga proberen regelmatig een stukje te schrijven op de blog. Tot dan:) Een ding heb ik nu al besloten, ik lieg nooit meer alleen hahaxD

1. Toos en piet:
    3 maart 2019
    Heel fijne reis en geniet ervan
  2. Riet:
    3 maart 2019
    Leuk ,Ga je volgen.
  3. Jacqueline.:
    4 maart 2019
    Ha Renee
    Het is eindelijk zover.....Je bent in Afrika. Wow...We zien je aankomende verhalen graag tegemoet. Hopelijk wordt het volop genieten, ervaren en ontdekken.
  4. Peter:
    5 maart 2019
    Erg benieuwd naar je eerste Afrikaanse belevenissen en kennismaking met.. wie weet... enkele leden van de big five. Vriendelijke groete
  5. Arno:
    6 maart 2019
    Nu je in Afrika bent, ben ik zeer benieuwd naar je avonturen. Ik hoop alleen dat je fatsoenlijke Wifi zal hebben. Tot snel ....
  6. May:
    Ha renee,
    Al een beetje gewend??
    Een jachtluipaard gezien...wauwie!!
  7. Jacqueline.:
    Ha Renee
    Je hebt al in een tentje geslapen in het veld. Jij maakt nog eens iets mee. Giraffen en buffels gezien...en dat terwijl je net daar bent.
    Top....
  8. Mieke en Jan:
    8 maart 2019
    Hoi Renée wat al een fijn begin prachtig die giraffen we zijn erg benieuwd naar je verhalen en volgen je graag.Geniet ervan.